KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 31 mars 2011

Puss

Vilket väckning jag fick i morse. En puss på näsan och God morgon mamma, sa Elsie.
Gullunge

Jaha idag var sista dagen på Levis, imorrn hoppas jag vi får veta, vi skall vara grymt glada iallafall, vi har gjort ett grymt jobb, och även om vi inte vinner så är vi BÄST!

Shoppat massa idag. Halsband och nya öronhängen från Zoul, samt en skjorta från Masion Scoth. En svart jumpsuite till Elsie, en jätte tuff rosa cowboy hatt, men den gillade hon inte.

Imorrn är det 1 april, då får man vara på sin vakt.

Slutar 15 sen är man ledig i 5 dagar. SWEEET. Hoppas på en mysig fika med Sandra imorrn. ÅÅÅ det skall ju bli varmt imorrn. Över tio grader. Men vi får se, brukar inte stämma.

Nu skall jag slänga mig i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar