KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 25 mars 2011

Gahaa


Fan, blev helt svimfärdig ikväll. Åt lite mat, tog lite vin. Kännde mig frusen tog ett hett bad, för varmt som vanligt. Skall gå upp ur badet och sen så får jag typ som en svimkänsla i hela kroppen. Kallsvettig, mår illa och måste lägga mig ner. Konstiga krop!!!

Nu är det lite bättre.

Imorrn jobb. Vill vara ledig och ta en sväng på stan med mamsen och Annika. Men nop.

Idag har det varit sol, så när jag kom hem blev det 45 min promenad. Skönt.

Alma, lilla söta Alma kommer imorrn. Bebis mys. Hon var även förbi på jobbet idag. Hon är så go.

Undrar om det är varmt i Milano? Jisses åker om drygt en vecka. Skall bli så härligt.

Nu skall jag gå och lägga mig. Är sjukt trött.


TILL SALU

CARIN WESTER STICKAD SVART TRÖJA NYPRIS 1300kr. NU 500kr ALDRIG ANVÄND

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar