KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 2 mars 2011


Jaha ja, snart helg igen. SKÖÖNT!! Känner mig ännu lite seg, dock har det släppt lite, men inte 100!

Vill bli frisk, komma igång med träningen. Väntar även på sol och vår, så man kan börja med sköna långa promenader.

Min vikt är fan inge rolig, vågar knappt väga mer längre....bahhaaa. 3kilo för mkt, visst inte hela världen, men mår dock bättre när byxorna inte spänner.

Stefan på fastlandet, Elsie sover, vi har badat. Alltså gud vad hon pratar. Hon pratar heeela tiden..Det kommer från Stefans sida, helt klart!! :-)

Har precis sett Sveriges Mästerkock. Nu är det inte mkt att se, så det blir väl att göra lite situps sen läsa ngt.

Imorrn torsdag, har en del att fixa. Sen fredag slutar jag 15, så skönt.
Måste komma iväg till Nypan, Jelena måste ha tid med mig snart. Vill verkligen klippa mig. Håret är katastrof. Risbuske. Hela jag är en rishög. Känner mig inte snygg någonstans....

Nu blir det att borsta gaddarna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar