KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 5 mars 2011

LÖRDAG




Tror vi köpt en sån bil, dock inte denna. Vad tycks?


Igår var det en bra dag på jobbet, dock lite lungt. Men butiken börjar bli så fin. Slöt kl 15, hämtade Elsie vi åkte med mamma och handlade på Maxi. Sen blev det pizza i Västerhejde med hela familjen.

Fick känna sparkar på Marlenes mage. Mysigt,,,,ååå blir så avis. Hon är så fin med sin lilla kula. Undrar vad som ligger där inne, hmmm kanske en liten grabb.

Idag har solen skinit, plussgrader och vi har varit på Leva och ätit brunch, mkt gott. Sen tagit en promenad, tittat på tomterna vid Kuse änge, tänkte att där kan vi bygga ett hus...vilken dröm. Näe lär nog bo kvar här ett bra tag, men någon gång skall jag bo vid havet.

Stefan har troligen köpt bil nu. En GLK Mercedes Benz. Hmmmm, inte som en Lexus men helt ok.

Mamma har också blivit med ny bil, en söt liten Hyndai. Jättefin.

Elsie är inne vi Heddvig, jag har dammsugit av lite...snart dags att börja med maten. Oj, nu kommer jag snart inte i några av mina jeans...fatta vilken tjockis jag börjar bli...vad händer, tycker inte jag äter annorlunda.

Näe nu blir det mjukisbyxor på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar