KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 24 mars 2011

KÄKEN

Ja min käke var ju inte så normal, vilken process att kolla igenom allt. Iallafall, så gör jag inget annat än spänner min käke, den jobbar typ jämt, och jag måste börja tänka på vad jag gör på dagarna, spänner mig. Sen skall jag "Munjogga" haha...ja inte lätt.

Nu skall jag och sis se en film. Stefan och Sebbe är på fastlandet, Sebbe kör lastbil för första gången på 4år.

Jobbat idag, skit dött. Hoppas på ös i helgen, och att folk vill köpa lite Levis curve.
Imorrn är det lön med, men den skall sparas till MILANO.

Just ja, våffeldagen imorrn med. Nice.
Mer fett på magen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar