KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 30 mars 2011

Kärlek



Marlene och Tomas har förlovat sig. Så roligt. Vilket år detta är, alla skall ha barn, folk gifter sig. 2011 är året!

Själv har man ju gjort allt det där, ja gift är jag dock inte, men man kan ju hoppas att man kommer få va klädd i vitt någon gång.

Bodde ju på hotell Sign inatt, en av dom bästa hotellen jag bott på. Kommer även bo där 19 april, utbildning.

Marlene hämtade Elsie på dagis idag, Stefan fastlandet, skall kolla nya bilen och ev skriva på nå papper.

Ikväll sa Elsie något så gulligt. Vi bråkade om att hon skulle sätta på sig nattlinnet, men hon gjorde det aldrig, jag fick tjata och tjata, sen blev jag arg. Hon blev lite ledsein gick upp i trappen och sa -Jag tänker flytta någon gång!!!
5 år och säger så, trodde det kom i tonåren.

1a i Levis tävlingen, sista dagen i morrn. Hoppas hoppas vi tar hem det igen!

På söndag Milano. Hoppas det är varmt och skönt där. I helgen blir det lungt.

Näe god natt

1 kommentar:

  1. Hahahahaha vad ja skrattar... Att hon verkligen sa det.. Sötunge <3

    / tant Annika

    SvaraRadera