KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 10 mars 2011

Saker du inte ska säga till någon som är ofrivilligt barnlös:
- Slappna av så ska ni se att det ordnar sig!
- Äh, det är väl bara att adoptera!
- Det finns andra värden i livet!
- Ska inte ni skaffa barn snart?
- TÄNK INTE PÅ DET!
- Du kan låna mina barn, speciellt på helgmorgnarna!
- Du ska se att det kommer när man minst anar!
- Så fort du slutar tänka på barn, så händer det säkert av sig självt!
- Vad väntar ni på?
- Njut så länge ni inte har några, man blir så bunden osv
- Jag hann knappt sluta med mina p-piller, så blev jag gravid.
- Du spänner dig för mycket.
- Adoptera så ska ni se att ni får ett RIKTIGT barn sedan.
- Att föda barn är det värsta jag har varit med om, var glad att du slipper.
- Har du provat att äta vitaminer?

1 kommentar: