KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 26 maj 2009

Chanel??

Tyvärr var strumpbyxorna slut på Lindex idag, bara stora stl, så jag funderar på att köpa ett par leopardmönstrade,,kan ju vara lite coolt.

När jag kom hem blev det en snabb promenad med Elsie, solen stekade på så jag vill komma ut en sväng. Jobbat hela dagen....nu känns det nästan som om sommaren är här....ser framemot många sköna kvällar med rödvin i handen, och härligt sällskap...

F-n nu regnar det....typsikt.....snart Desperate.

3 kommentarer:

  1. Typsikt! Jag som tänkte införskaffa mig ett par...
    Promenad och Grey´s i morgon?? :)

    SvaraRadera
  2. Absolut, våra onsdagar ju!!!

    SvaraRadera
  3. Toppen! Då kommer jag ut till dig senare..slutar du vid fem?

    SvaraRadera