KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 19 maj 2009

Nu så....











Okej, datorn funkar igen, den har blivit hel knäpp....
Mickis har fått en son....nästan 4v tidigt, men allt har gott bra, så nu är jag chef! Gick lite fortare än man trott, massa saker man inte hunnit fixa med osv... men men..
Hemkommen från Sthlm, varit på BC möte idag, mkt bra...ny i gruppen lite ensamt, men hoppas få kontakt med någon av dom,,,våran RC är ju jättebra, så jag hoppas jag fixar allt detta nu...det värsta är ju matten,,,inte så haj på det men jag hoppas lära mig allt var "takter" budgetar, m.m. betyder...
Som sagt, Stefan är på fastlandet, Elsie sover och imorrn är det jobb. Ledig torsdag så då kankse det blir en svän på ön då PRIMÖR Gotland startar...kul!
Annars så har jag inte shoppat något, räckte gott och väl med dom tusenlapparna som gick i Sthlm....skall dock köpa mig ett par träskor imorgon kanske....är så otroligt sköna, och snygga tycker jag...

Kära syster har klippt av sig håret idag, jätte snyggt! Modigt, vill också men jag tror ärligt talat att jag inte skulle passa idet.

Nää, fotvård och en ansiktsbehandling står på tur när lönen dimpar ner på måndag...

Sen så skall vi nog på invigningen av Slite ishall på Lördag....herregud vilken blanding av folk lär det inte vara där?? *asg*

Nu så har jag tagit lite turkisk yougurt, men är fortfarande sugen på något mer....fy fan alltså vill gå ner ivikt.....trivs inte i detta....
Näää nu börjar snart Desperate Housewife...Edie lämnar ju serien,,skit tråkigt ju!!!
PoK
Psss Sandy imorrn promenad och Greys???




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar