KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 6 maj 2009

Underbara Derek!



Vilket avsnitt av Greys....snyft! Vilken man han är! Jag och Sandra fick en liten tår i ögat...

Ikväll är Sandrahär, vi har nätshoppat, kollat in massa härliga "vill ha" kläder...Kollat lite i min garderob, hittat ett gammalt nitbälte från H&M som är hur "inne" som helst!!

Idag kom min orkesterkavaj från Ellos,,,grymt snygg, den åker på, på fredag då vi ska på after work på Hamnplan 5...vågar kanske ge mig på mina "chanel strumpbyxor" (kopia) från lindex,,,,,får se....snyggt är det, gäller bara att jag vågar.

Nu skall jag flytta över Elsie i sin säng, går alltid numera in i våra sängar....

Ikväll mår jag mkt bättre, skönt med vänner, som livar upp....

Natti

1 kommentar: