KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 10 maj 2009

Rioja ensam.....


Helt ensam hemma, bara kisse och jag...Elsie åker med Stefan i lastbilen, just nu är dom på båten....stora tjejen, åker med pappa på fastlandet, skall sova i lasbilen....egen matlåda också...

Idag har jag tagit en lång promenad med syster och Elsie, ätit en halv pizza, klippt gräs, och nu väntar jag på att få sova....GUD!!!! Blir trackad på msn.....

Imorrn skall jag kontakta polisen, då någon har hackat sig in på vårna dator eller på något sätt kommit åt massa bilder och lagt ut dom...FY FAN, obehagligt....massa bilder på mig när jag är gravid osv......bilder som är privata..

Imorrn är det måndag, skall jobba hela dagen, sen tisdag fastlandet....

Hmmmm.........

Känner mig ganska ok, trött, typ ännu lite bakis.....

So Long....

2 kommentarer:

  1. Men ursh va obehagligt att någon har lagt ut bilder på dig! Vilka idioter det finns.
    Hoppas iaf att du har det bra där ute :) Sköt om dig!

    SvaraRadera
  2. Tjena bruttan!
    Har hittat in på din blogg då´ra....
    Vad är det du säger?! va fan! läskigt...hur upptäckte du det? Hoppas verkligen att de kan få tag på de där jäklarna!
    Så lillsnäckan åkte med Stefan, med egen matlåda! ha,ha,vad gulligt. stora tjejen juh!
    Fortsatt trevlig vecka.
    Kram.

    SvaraRadera