KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 14 maj 2009

Stockholm!


Så där jag, då har jag kommit till Bryggargatan i Stholm, jag och mina systrar var på Beyonce igår, riktigt bra,,fy fan den kvinnan är helt otrolig...

Idag är det shopping hela dan, kankse något Matthew plagg som släpps på hm idag?
Igår kom jag från Göteborg, sista dagen på kursen, varit jättebra, nu är jag laddad att bli Stf på mq.
Igår hade dom även utförsäljning av tusentals plagg på kontoret, superbilligt, tre fullproppade påsar, klänningar, kavajer, tröjor, jackor, byxor, för under tusen kronor!

Nu skall det bli gott med kaffe.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar