KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 29 maj 2009

Cyklat till Havet....

Nu har gubben kommit hem, grillat tagit ett glas vin. Sen cyklade vi ner till havet hela familjen, kastade lite sten, cyklade sen vidare till ca 2000 lamm, som är så keliga.
Jätte fin kväll och mysig cykel tur....

Nu skall Stefan lägga Elsie, jag skall tvätta mig, sen väntar soffan...
Imorgon hoppas vi på sol, kanske en sväng på Visby marknad, avsluta kvällen i Visby och ev. grilla vid Hjertssons???

Idag hämtade jag ut klänningen, jättefin, men inte helt 100% snygg på mig, men vi får se. Även shoppat jeans shorts idag...imorrn skall det köpas en grästrimmer till trädgården.

Ha en skön helg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar