KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 2 maj 2009

Så var det lördag...

Denna dag har vi varit på lång promenad, varit på stan shoppat lite, köpt en twist&tango sjal, som jag hittade på MQ...vi har sålt slut på den så det var kul att jag hittade den, sen fick jag en försenad 30års present från Ulla och Matte, en jättefin stor glaslykta som man kan ha ljus och frukt i..eller vad man vill..riktigt fin. Vita rum hette butiken, ur mysig affär.
Ikväll har vi ätit sparris inlindat i bacon som förrätt, väntar på att barnen skall somna sen varmrätten...

Nu ropar Matte.....GROGG!!!!! Så jag får väl gå ner!

SKÅL!¨¨

Tibax...kl20:49

Hmm, ibland kan folk prata om så ointressanta saker,,,,,så jag skriver lite istället..
Med det menar jag att dom sitter och pratar om saker som hänt i nyköping, långt innan min tid, då jag var med i bilden...BORING!! Höra massa saker om vad Stefam gjort i sina yngre dar, brudar och fester....skit trist ju!

Nää tacka vet jag, mina gamla tider med kompisar, det var drag de!!!

Imorgon har vi inte bestämmt något, men kanske sola om det är fint väder.
Sen skall det jobbas på tisdag.
Just ja, jobbar helg också...det var länge sen..

Nu skriker dom igen,,,hmmm jag kanske är lite intressant ändå...asg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar