KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 28 maj 2009

Lite snabbt....


Hanky Panky.....sköna men dyyyyra

Lite snabb uppdatering av dagen....jobbat hela dan, ätit på max med Sandra och Elsie, sett film och tagit ett glas rött med Sandra...

Imorrn Fredag. OUTFIT??? HMMMM?? Har inte tänkt ut något, brukar göra det dagen innan, annars fastnar jag i garderoben..

Ledig i helgen för att sen på måndag medverka som statist i filmen "änglavakt" med Isabella Scorupco och Michael Nyqvist, Spännande, skall bli jättekul att få vara med, en hel dag i Fårösund med lite kändisar och god mat....Tack Sandras mamma!

Imorgon kommer min Matthew klänning...HOPPAS den sitter snyggt som bara den. Sen skall jag nog shoppa ett par jeans shorts.

Har även beställt ett par träskor från Åhlens, jätte coola, slut typ över allt men hittade ett par i Nyköping som en vän skall fixa....

Näe nu skall här sovas, och ikväll är jag inte ensam...Sandra sover kvar.....

Natt natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar