KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 1 maj 2009

Nyklippt!

Tack världens bästa frisör, känner mig fräsch i håret, och mina ögon känns som nya.,..hihihi. Idag har jag spenderat hela dagen vid min frisör, färgat och gjort fransförlängning....jätte fint!!

Nu sitter jag vid Familjen Edfast, skall äta gott,,dricker vin solen skiner, och allt är fint. Imorgon hoppas jag på en liten sväng på stan...

Välkommen våren!

1 kommentar:

  1. Johanna Hansson3 maj 2009 kl. 17:44

    Tjenna Rina.
    Skit rolig blogg,
    men du får ta o lägga upp lite bilder!
    Blir mycket roligare då!
    Man vill ju se hur det blev efter hela dagen vid frisören =)
    Hoppas allt är bra! Saknar er.
    Puss

    SvaraRadera