KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 26 maj 2009

Kl 08,11 kaffe

På väg till festen i Slite ishall,,,,,,som var ganska B !! Men vi var sååå SNYGGA!!!




Så där, nu har jag ett par minuter över, skall snart åka till dagis, lämna Elsie sen jobba till 5.

Gårdagen var bra, jätte skönt väder, gosat med en bebisen Franz, och lång promenad med Sandy. Kvällen blev filmen "yes man" med Jim Carrey, helt ok film, fick skratta lite....

Oj, vad mina naglar ser ut fick jag se nu,,vet dock inte om jag orkar bry mig,,,,
Idag har jag på mig klänning från PePe, har bara använt den en gång, så jag kännde att det var dags, på tal om klänningar igår köpte jag den.....den rosa klänningen från Matthew....hoppas nu den sitter som en "smäck". Den kommer göra sig i sommar på alla härliga utekvällar som man hoppas på.

Nu är det dags att borsta gaddarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar