KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 4 maj 2009

Vad skall jag skriva?


Idag har jag inte gjort så mkt, hjälpt mamma att köpa dator. Mamma, Marlene, Annika och Tomas är här, ser Färjan 2. Elsie sover, Stefan fastlandet...

Idag vet jag inte vad det är med mig,,,känner mig skit deppig....saknar Nyköping kanske? Imorrn är det dags att jobba igen, alltid svårt att komma tibax efter man varit lite ledig, men så fort man är där känns det jättebra. Var inne på MQ i Nyköping och blev stolt över våran butik,,,mkt finare!!!

Har precis tagit en promenad, välbehövd..känner mig jätte svullen, jeansen tajtare än på lääänge....

Vill så mkt, men det är inte alltid så lätt.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar