KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 21 maj 2009

Solen skiner

Jaha vad skall man hitta på denna lediga dag? Hade tänkt åka runt lite på Primör gotland, men det känns som lite loppisar står på dagens schema, sen byta ett par skor till Elsie.

Stefan jobbar på ön och hoppas på sluta lite tidigare. Han har byggt en sandlåda till Elsie jättefin, så lite sand till den sen kan man leka.

Igår köpte jag en urläcker lång tröja på vila, med bar rygg, jättefin, kankse kommer att ha den på lördag till mina "chanel" strumpbyxor ala Lindex....får se, behöver lite brun utan sol över HEEELA kroppen om jag skall ha den på mig.

Dagen outfit är "boyfriendjeans" och bondelid t-shirt. SOFT! Som denna dag skall vara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar