KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 17 juni 2009

All alone.......


Japp, ensam i stora huset.... Elsie på fastlandet med daddy.


Själv har man snart suttit framför datorn i 2tim, jävla skit telia, eller nåt.?!? Nu har man äntligen uppdaterat Iphone, så nu kan man skicka mms, så jag har suttit här och försökt att få det att funka..tror även telia haft nå avbrott ikväll, iom min iphone bara kunde ringa sos samtal....nog om det...Badet har typ kallnat nu, pga IPHONE!


Idag har jag fyndat.

Skor från Din sko 299 och halsbandet från Lindex....


Coooola va?


Nu skall jag bada och skrubba fläsket.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar