KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 13 juni 2009

MQ+Wallers


Ikväll så är det äntligen dags, för mat och fest med hela gänget på jobbet. Skall bli jättekul. Vi skall äta tre rätters på Wallers, och sedan minglar vi ner mot munken.

Idag har vi inte gjort mkt, stor handlat på ICA maxi, jag och Elsie har åkt dom nya "gula" bussarna som invigdes idag. Även ÅC hade 40års jubileum. Inte så häfftigt!

Igår vaknade jag 06,17 av att jag fick ett sms av syster, jag var på första sidan av GA...shit, att man alltid lyckas..hihi lite kul var det. Men sen när jag åkte till Atterdags för att köpa tidingen och se hur jag såg ut var det inte så kul....höll på att dö vilken JÄÄÄÄVLA bild det var..och fel namn var det, eller det var ju rätt för jag sprang för henne...

Nu är det iallafall dags att snygga till sig, ikväll blir det nog samma outfit som jag hade på Slites invigning av ishallen, älsakr ju min "chanel" strumpbyxor. Matthew klänningen kanske åker på till Gutes sommainvigning, om jag nu skall gå på den.

Nu skall jag stappla upp i duschen, fy fan vilken träningsvärk jag har, hoppas den blir bättre på dans golvet....

Rock on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar