KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 5 juni 2009

Friday!


Så där ja, dags att skriva ett par rader....

Precis duschat, slängt i en lyx hårinpackning, kerasté. Skall jobba imorrn....Hoppas på att folk hittar ut denna nationaldag...

Nu skall sambon och jag se film, tagit lite vin ätit biff och Elsie sover.

Fredag kväll när den nästan är som bäst........

Som sagt helgen är full bokad, även nästa vecka har jag mkt att göra, doktor, Elsies första tandläkar besök, vårruset, och MQs sommar rea!!! Halva butiken på 50%...LOVLEY!

Idag har jag invigt träskorna,,dock bara haft dom inomhus, har inte bestämt till 100% om jag skall ha dom.

Stefan och jag börjar prata om en ev resa, bara han och jag, utan Elsie i en hel vecka...New York och ev, bila lite i USA... Kanske hoppa på en kryssning med Royal Carribien igen, vi får se, New York blir det iallafall.

Undrar om man kan lämna Elsie en hel vecka?? Får ont imagen bara av tanken, men samtidigt behöver man bara vara två ibland. Måste ju vårda förhållandet med...hihi.

Näe nu skall jag få lite massage..MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar