KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 14 juni 2009

Gammal?

Okej sitter nu hemma., klockan är 0131 och jag käkar en knäcke macka med skagen. Kvällen blev tyvärr inte så bra som jag hoppats, visst Wallers var trevligt, god mat osv, men sen var det för mkt oense mellan vart vi skulle gå så ingen vart väl egentligen nöjd??? Iallafall vart det munken, mkt folk och som vanligt så JÄVLA kass musik, inte en enda dans vart det för mig.,

Så jag gav upp, tyckte allt var ganska kasst, och jag kände att fy fan vad skönt att man har ett hem att åka till, en fin kille och världens sötaste tjej. Slippa alla patetiska människor, som inte har ett skit!!! Desperata och fulla....hej då säger jag och åker med taxi hem...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar