KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 25 juni 2009

Hopplöst...


Känner mig inte smalare precis....snart en vecka har gått och känns som jag gått upp......vad f-n vill ju ha snabbt resultat. Kanske är det GI som är grejen för mig ändå???

Nog om det.....

Idag har det ju varit toppen väder! Massa höst plagg kom in idag, känns ju helt fel, men två skit snygga jackor, en är den här som Fanny har på sig, MC jacka i mocka från ZOUL. Ur snygg.

Själv har jag shoppat en grön oversize tröja och ett par Bondelid jeans. Även hängt undan skinnjacka som kom idag....även den i MC stuk. Hett hett hett!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar