KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 11 juni 2009

Trodde jag aldrig..........


Fy fan, precis kommit hem efter vårruset, jag sprang hela vägen över 5km på 33min, är så imponerad och stolt över mig själv!! Så otränad som man är...

Det var iallafall skit kul, syrran och jag kämpade tillsammans hela vägen.....tänker absolut ställa upp nästa år med.

Dagen har gått mkt fort, på stan med Elias och Nella, ingen större shopping...pengarna slut lixom..hihi.

Imorrn skall det jobbas, fixa till rean, har ju sålt som bara den. På lördag blir det Wallers, munken och fest hela kvällen...kul!

Nu skall jag duscha, sen läsa eller slänga på en film.

Bye bye

1 kommentar:

  1. Du måste mena att du inte shoppade för min syster kan väl inte gå på stan utan att shoppa. Skulle bli chockad om så var fallet...haha

    SvaraRadera