KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 1 juni 2009

UTVILAD.



Gud vad skönt, Elsie sov till 8. Dock ringde Stefan och väckte mig, men sovit jättebra. Snarkat som bara den tydligen, fick en knuff i natt..hihihi

Igår var det Mors dag, frukost på sängen och en jätte söt insändare i GT/GA "världens bästa MammaMumisg kramar Elsie"

Sen skall det ut och ätas på restaurang någon kväll, tänkte att 50kvadrat har jag aldrig varit på. Stefan sa ju att jag fick välja.....:)

Snart skall jag iväg till Fårösund, statist är dagens program. Spännande. Elsie skall till Roma och vara där i natt. Stefan fastlandet.

Som sagt Mors dag igår, Grattis min kära mamma. Tycker du är toppen, önskar att vi bodde närmre varann.....finns ett jättefin hus till Salu i Vibble, som jag tycker du skall ha.
Dock gult, men jätte mysig trädgård, kolla in hemnet.se.

Näe, nu skall jag väl se om jag kan hitta lite filmkläder, skall vara 40årsfest.?!?!? Ingen aning, men får packa med lite av varje...

Återkommer........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar