KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 23 juni 2009

F&S


Idag har det varit en bra dag....fick en del gjort på jobbet, varit vid Egil samt tränat med syster och kusin på Friskis.

Så nu känner man sig helnöjd.
Imorrn är det sommarinvigning på gute, samt fyller Dennis och mormor år. Stefan på fastlandet, så jag vet inte alls hur jag skall göra...är sugen på invigningen, men barnvakt?!?!
Snart är det lön, mmmmmm skall inte shoppa så mkt, men det kan bli svårt, då det ramlar in massa nytt i butiken nu. Men tänkte att jag inte skulle shoppa något förens jag gått ner i vikt...om jag kan.
Viktklubb är helt ok, svårt att fylla i, att hitta. Känns lite konstigt att äta kolhydrater igen...Kan tycka att GI är lättare men, svårare med mat.

Jaja, får testa detta nu iallafall. Tänkte att jag skulle verkligen försöka fram till semestern...sen skall jag dock INTE frossa som en galning, bara för att man har semester....

Vad skall man göra på semestern? Vi har tänkt fastlandet en svänt, tex Astrid L värld. Sen skall vi ju måla och fixa här hemma....det lär ju ta sin tid.
Näe nu skall jag ta och käka lite gubbar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar