KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 2 juni 2009

På rosa moln....


Ja idag har jag mest tänkt på Michael Nyqvist, känns nästan som en dröm,,,,
Vilken dag det var igår, lär man sent glömma.
Micke är en otroligt trevlig människa, ödmjuk och glad. Isabella mer lugn, men även hon släppte loss mellan tagningarna. Och hon är ju helt otroligt snygg...vacker, felfri!

Skall bli så kul att se filmen på juldagen, tror nog att jag kommer synas en del, hoppas.....

Som sagt....en oförglömlig dag.

Nu är jag på jobbet, suttit på kontret nästan hela dan. Snart slutar jag och då skall jag till Roma och hämta Elsie och käka lite mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar