KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 21 juni 2009

Orkar man ta tag idet?


Helgen slut, magen full och allt spänner...fet och ful, så känner jag mig just nu, inget ovanligt dock.

Idag har det klippats gräs, tvättat, dammsugit och nu ikväll vart det en promenad.

Saknar mina ögonfransar, ser inte klok ut utan dom, måste ha nya...JELENA!!!! Varför hör du inte av dig!!!

Imorrn är jag ledig, tänkte skriva in mig på viktklubb, är du på Nyba?? Hoppas vi grejar det.
Sen tänkte jag boka in mig på lite ansiktsbehandlig, fotvård, ev en toppning vid frissan. Dags att snygga till sig.
3v kvart till semester, då hade det inte gjort något om man kunde känna sig lite nöjd.
Igår var vi på Stenskär, vart mkt trevligt, tanken var dock inte att jag skulle parta, men så blev det, kusinerna battlade och hade kul. Även en sväng på Kjells motorcykel....

Öööööööö, näe vet inte vad jag skall skriva men, ha dé!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar