KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 7 juni 2009

Ännu en helg....

full med mat och godis...har precis varit vid Reno kiosken har hyrt tre filmer, och lite smågodis, som jag dock åt upp innan jag ens kom hem!!!

Idag har jag varit på Fannys student mottagning, mkt trevligt. God mat trevliga människor. Sen har jag faktiskt varit och röstat, ingen större koll, men det var någon tjej från gotland, så henne röstade jag på! Heja heja!

Denna vecka som kommer är fullproppad, skönt sen är det Wallers som gäller på Lördag, sen ev, munken, en riktig party kväll skall det bli för min del!

Sambon hade ju sin del igår, fotboll på Slite med dom tuffa grabbarna!!! Hahaha! Åkte inte hem med oss, kom hem betydligt senare,,,,,,,,,SUCK!
Man blir lite trött.....

Nu skall jag iallafall se film, somnar säkert som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar