KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 18 februari 2010

Bara en sak till....



Dagens fynd, kunde inte låta bli denna söta marin blå klänning från H&M. Hel rätt i vår med dom små mindre volangerna. Pris 99 spänn!!! Galet billigt.

Nu ligger jag i sängen med högsta värmen på värmedynan. Ikväll har vi varit i Boge och firat Gunni. Massa gott som vanligt, men jag var rätt duktig, åt inte så mkt go saker.....bara lite ;) På vägen hem mådde jag jätte illa, magen tål inte sötsaker.

Imorrn fredag....Jobbar det 18, hoppas det blir lite mer folk, tycker vi har mkt fint i butkiken. Så kom och shoppa lite vår nytt, det mår man bra av.

God natt.

1 kommentar: