KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 15 februari 2010

Numbers numbers numbers


Kl 0540 klev jag ur sängen, på väg till jobbet för inventering. Kl 1530 stämplade jag ut. Inventeringen avslutad och gick bra.

Nu är jag hemma,och mamsen och systrarna är här, Ätit lite rester och nu skall jag bara ta det lungt.

Imorrn är det jobb och till helgen blir det teater och mat på munken.
Imorrn hoppas jag klämma in F&S kl 17. Idag försökte jag även boka in en tid för ansiktsbehandling, ett måste.

Annars att se framemot är april, en hel dag på sturebadet med Emma, med massa behandlingar. LYX!!!

Se ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar