KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 6 februari 2010

The Monk?



God förmiddag :)

Full fart i huset, Elias och Elsie leker och har det så kul ihop. Elias är så cool, ett riktigt charmtroll.

Stefan läser tidningen, jag kollar FB och har målat naglarna, färg nougat.

Snart är det dags att åka till dansskolan, inhandla lite mat och sen så funderar jag på munken ikväll, just nu känner jag inte för det, men det kan ju ändras. Lite vin och god mat, för att sen köpa goda drinkar av Basse i baren. Kan ju inte bli fel:)

Ställde mig på vågen i morse precis under 63. wiiiiiieeeee. Känns mkt bra, men vill ha bort 3 till, men går det inte så skall jag verkligen försöka hålla mig kvar på 63.
Man är ju äldre och det är fan inte lika lätt med vikten.

Veckan som gått har varit helt ok, haft mer ont dom senaste dagarna vilket är jobbigt, man blir så gnällig.
På jobbet har jag fått en del gjort och butiken ser mkt bra ut, förutom jävla rean.

Sandra och jag har varit på bio, fikat och käkat pizza. Hoppas på att ev träffa henne ikväll..om det blir nå party:)

På tisdag bär det av till Sthlm och hotell Anglais, smygpremiär av filmen "Farsan" av Fares, Fares. Sen mingel och lite modeinspiration på Scandic med bästa MQ.

Hoppas jag får tid till lite shopping.

Outfit för kvällen i Sthlm vet jag ännu inte....funderat på kjol, men kan nog bli leggins också. Spetsjackan från H&M? Mina nya skor? Vet fan inte....får ta med hela garderoben.
Sen så kommer ju Emma och Viggo....underbart. Så en arbetsdag nästa vecka, inte helt fel. Men kommer ev få hoppa in någon timme iom inventering. SUCK!

Nu skall jag ta en kopp te.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar