KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 17 februari 2010

Shopaholic?


Hej!
Mitt namn är Rina, jag är shopaholic.

Idag kom jag hem med mera kläder, fast jag egentligen inte behöver ngt nytt i garderoben, jag har ju allt som jag vill ha! Men så hittar man ngt fint och billigt, då shoppar jag det. Idag följde en peak kofta hem, har kostat 1400 nu 299. Kap! Sen en jeansjacka till Stefan 149! På H&M har jag hittat en super söt kavaj och en billig top. En ny vit BH på lindex, ett skärp i marin stil från MQ.

Det var typ dagens lista. Sen har det ju blivit, jacka, skor, blus, jeans mm.
Jag som skall hålla i pengarna då vi hoppas på en sista minuten v.11-12. Hur tänkte jag då?

Jag får sälja av lite kläder på tradera så jag får in lite stålar med.

Imorrn slutar jag 15 och då blir det en date med Sandy. Ev gympa. Sen måste jag ringa till vårdcentralen, måste kolla upp lite leverfläckar, vill ta bort ett par stycken.

Nu skall jag ta ett härligt bad, sen kanske jag skall smörja in mig med lite brun utan sol, är ju lika blek som ett lik....

Simma lungt.

1 kommentar:

  1. hej Rina! hoppas allt är bra med er. ja har de bra i Norge, sparar dock inte så mkt pengar som ja skulle kunna göra, (Handlar för mkt på Gina) :P

    va va de för peak kofta?? Vart då? Ja blev intresseradm kan du slänga in en bild?? :)

    Kramar Louise

    SvaraRadera