KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 14 februari 2010

Valentines day


Idag åkte dom hem, jag och Elsie varit på bio och sett Alfons, jätte kul tyckte hon, en riktig mysig dag för mig och Elsie.

Vi var och lämnade Emma och Viggo på flyget, sen åkte vi till Marlene på norrgatt och tog en liten fika. Sen gick vi till Små Folkets bio Roxy, köpte popcorn och satt hos ner i 40 min. Hon hade stora ögon hela tiden och sa flera gånger, mamma bio är jättekul.

Nu är mamma och Annika här och vi har knagat lite ribba! MUMS!!!

Stefan på fastlandet....

Hoppas ni alla har fått en mysig alla hjärtans dag. Ta hand om varann, lyssna på varann och gör inte varandra illa.... livet är för kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar