KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 11 februari 2010

Vill ha så mkt.....



Nu har jag ett stort behov av ngt nytt....en semester! En ny garderob, lite nya erfarenheter, ngt spännande!!!


Dagen har varit bra, en snabb sväng på stan, lite snabb koll i dom få butiker som finns, har köpt en mkt fin blus från "In Wear" och en svart spets BH.
Lunchen avnjöt vi på cafe Amalia, mkt bra! Fräscht och gott!

Nu har vi ätit och tagit ett glas rött...är helt död, inte van med en 7månaders bebis. Han är inte alls pigg, snorig och nog på väga att få något skit.

En härlig semla har jag ätit idag med...så nu har jag ångest, så fort jag känner mig lite "svullen" eller har ätit för mkt mår jag skit! Vill verkligen träna, vill komma igång nu!

På söndag är det alla hjärtans dag och jag vill ha klockan från Fe, som jag har spanat in läääääänge! Finns på Coppar!

Nu skall jag ta en kopp te, har köpt massa nya smaker!

P.S Sandra innan jag glömmer, nere på den "nya" gallerian, där G.A.D och lite annat ligger, där har dom börjat sälja Acne! Där finns en ziphood grå stl S för 599!!!!

Såg att du skrivit att du ville haka på, såg det nu :( Vi får höras snart.

Gooooo kväll

1 kommentar:

  1. Skrev en kommentar här igår men verkar inte som om den ville stanna kvar? Hm..jaja.
    Men åh, prcis en sån som jag vill ha..och rätt storlek dessutom! Ska köpa "acne skorna" från scorett idag också, och sen vill jag ju ha tröjan med..och jag som inte skulle shoppa något på ett tag...ja, det gick ju bra!
    Ingen fara, vi kan ses nån annan dag. Hade glömt att du skulle få besök också!
    Ha en jätte bra helg! Kram

    SvaraRadera