KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 16 februari 2010

Give me that body!




Drömkroppen, fy fan skulle dö för att se ut som dom. Sjukt snygga.

Jajemän! Idag var jag på gympa, gick faktiskt bra, eller det märker jag väl imorrn. Pulsbas med Marie är grymt roligt, bra musik och lite dans. Jag vill ju ge ännu mer, känner att jag har det i mig och att jag snart kan bygga upp kroppen igen, men fan! Kunde inte göra armhävningar, kändes inte bra. Får ta och göra lite lättare oftare.

Idag har jag flyttat fram kläder i butiken, ändrat lite. Den där jävla rean, är så sjukt less på den. Vill bara ha en fin butik nu, snygg och välstädad.

Idag köpte jag en jättefin blus från sthlm, ljus silver grå, i satin. Jättefin. Den blir det nog imorrn med mina nya Acne Needle som jag köpte i Sthlm, eller jag reklamerade mina mörka, dom hade blivit snea i tvätteb, sen har dom töjt sig jätte mkt. Tog då ett par ljusare jeans.

Jag har ju gått ner lite i vikt med :)

Stefan har åkt till Slite, spela match.

Jag skall nu gå och hänga tvätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar