KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 5 februari 2010

Me like Coppar


Är så glad, har köpt dessa skor på Coppar idag, denna underbara affär, den enda i stan som har lite klass.

Känner mig så nöjd. Tycker skorna är lite likt Acne, och 2000 spänn billigare. I like! Sen så har vi fått in en sjukt snygg jacka, khaki grön från Bondelid, vill jag också ha, så nu är det riktigt jobbigt att hålla i pengarna.

Inget internet hemma, men Stefan lämnade sin dator hemma. Helt sjukt vad beroende man kan vara av en dator!

Nu är det iallafall helg, och jag vill nog gå ut i morrn. Nykter eller ej spelar ingen roll. Var ju länge sen jag var ute nu.

Mamsen och Annika var uppe idag, lite shopping för dom.

Fredagsmys står på kvällens schema, just nu spelar jag och Elsie bamselotto. Stefan borta, så vi får klara av popcornet utan han, får se om jag får till det lika bra.

Trevlig helg, alla mina läsare, om det finns några :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar