KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 23 februari 2010

PMS


Blä säger jag bara, nu känner jag mig som en ballong, bara ett par dagar sen så kännde jag mig väldigt nöjd:(

PMS eller?

Igår vart det lite blåbärspaj. Syster blev 22år. Det känns som det satt sig på min mage med en gång. Kan det vara så? Att jag går upp i vikt bara av att äta lite onyttigt?

SUCK!
Jag har precis kommit hem, varit på möte med Visby centrum på Visby hotell, skit tråkigt, men Emelie var med och det var ju jättegod mat. Fisksoppa, sallad, lasagne och även vin, men jag körde. Elsie var vid Marlene.

Efter jobbet idag var jag på gympa, gick bra, dock ett väldigt tråkigt pass, bästa Marie var bortrest så den var någon annnan. Dålig musik och allmänt segt. Men men, nu skall jag sätta igång, 3ggr veckan vill jag gå. MEN! Jag vill inte ha större lår, hur gör jag då???? Är friskis helt fel tränings form för mig?

Igår beställde jag en tröja till mig och Elsie från Sonia Rykiel. Släpptes ju i lördags på H&M. Sen väntar jag på Garden collection.

Näe nu skall jag sova.....slö, pms och lite smått mullig:)

2 kommentarer:

  1. Är de där Sonia, de där Gossip inspererade kläderna, me massa starka färger o diamanter??
    Såg dom på Hm här i norge igår, snygga men syra :)

    SvaraRadera
  2. Ja vi får ju inte det på HM här, så jag shoppade online. Sonia har mkt färg på sina kläder, inte mkt som jag gillar men lite iallafall.

    SvaraRadera