KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 25 februari 2010

Rough blue


Yes, nu har vi internet. Dock inte så himla snabb uppkoppling men iallafall.

Idag kom lönen, och med den lite shopping. Bilden är dålig men tröjan den är grovstickad i kortare modell, kommer ju mkt sånt. Blå färg som är så fin. Sen har vi den tunna söta blusen peach, jättefin. I sommar kommer jag nog bara ha en svart bh under. NICE. Sen har vi ju då linnet med mönstret som heter....hmmm, skit samma kommer inte ihåg men coolt till allt.
Sist men inte minst....tightsen som är blå, lite glittrig är ännu inte helt hundra på om jag skall ha dom....får se, tuffa iallfall.

Bokrea idag, tycker den var väldigt dålig mot andra år, vart två böcker till Elsie.

Imorrn är det fredag och det blir AW på HP5. trevligt. På lördag skall jag jobba sen blir det Fårösund och bad baljan som väntar. Får dock se om jag tänker bada, inte så mkt för det...men vi får se.

Nu skall jag ta en dusch för jag fryser som vanligt.

Det bästa med hela dagen är vikt 61,5!!!! LOVLEY!
ROCK ON!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar