KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 12 februari 2010

Bläää för att vara sjuk...


Vaknade vid 0200 inatt av att jag mådde skit illa, gick upp på toa och trodde jag skulle kräkas, men inget. Svettingar och frusen på samma gång. Idag har jag legat i soffan hela dagen...så jävla typiskt.

Så synd att man skall bli sjuk nu, när Emma och Viggo är här, känner mig så dum och tråkig.
Inte har jag kunnit äta ngt heller, lite proviva, avslagen cola och i morse lite gröt. Det är väl den enda positiva..hihi man äter inte massa onyttigt.
Men vi skulle ha käkat pizza och haft en "svullar" kväll. Blir väl imorrn istället...

Stefan kom med en alla hjärtans dag present idag....han tyckte så synd om mig att han inte kunde hålla sig...jag fick klockan från Fe, som jag har på bild igår. Så gulligt av han. Den är verkligen super fin. Själv har jag inte köpt någon present ännu.

Nu skall jag försöka få i mig lite mat. Pasta med bacon. Inte sugen men får försöka.

Trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar