KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 7 februari 2010

Hangover day


Nu börjar jag bli människa...varit ganska dålig idag, bakis heter det väl. Näe en nykter månad till hade varit mkt bättre, man mår mkt bättre, man får bara ångest av alkohol, sen blir man svullen och man känner sig tjock.

Har ätit som en hel karl idag. Precis varit på McDonalds, åkt lite pulka och hyrt film. Men imorrn skall jag jobba, orkar inte just nu, men det blir väl bättre imorrn.

Igår kväll var jag och Annika vid Sandra, vi hade jätte trevligt, sen tog vi taxi till munken där det var helt ok. En drink och två insmugglade cider så var man igång. Inte så mkt roligt folk ute tyvärr, men vid två snåret var vi hemma och jag mådde jätte dåligt efter taxin, det bara small till....fy det är otäckt när det bara smäller till.

Nu skall jag ta en dusch, om jag orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar