KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 12 april 2010

1102


1102, ja det är den söta lammungens nummer, igår kväll cyklade vi till lammhagen, där finns en så mysig kelsjuk lammunge. 1102.

Måndag idag och här sitter jag hemma alldeles själv. Skönt men tråkigt, får ju ont i kroppen av att inte vara igång. Men tvätt maskinen är igång och jag skall tvätta alla vita överdrag till soffan.
Sen hade jag tänkt köpa lite penseér till zinkbaljan här ute men, fan alltså vädret gör ju att man bara vill sitta hemma och se film, typ sova bort hela dagen.

Denna vecka händer det lite grejer, Stefan är typ borta hela veckan plus helgen då han åker till Danmark, med alla "gubbar". Så då passar jag på att ha fest hemma på lördag. SWEET!

Sen har vi klubbkväll på onsdag till kl 2000. Dagis stängt tors/fre. Jag har även bokat tid för ansiktsbehandling på torsdag vilket jag hoppas jag kan gå på.

Näe nu skall jag slänga mig på soffan en liten stund.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar