KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 24 april 2010

Vänner är viktigt.


Gårdagen blev en jätte fin dag.
Solen kom fram och begravningen var precis som mormor skulle ha velat...det tror jag iallafall.
"Får man ta hunden med sig in i himelen"? -Ja det får man.

Nu tror jag mormor och alla hennes hundar springer på en äng, och har picnic med morfar. Äter "stenskärmacka" och tar att glas falcon Barshage.

Livet går vidare och jag känner att jag tar med mig så mkt från världens bästa mormor och morfar.
Dagen
Jobb, powerwalk, söta lammungar, kaffe. Nu skall grillen tändas och biffen är i marinad. Vinet och osten väntar.

Idag kom jackan, skinn jackan från tradera, jätte fin. Verkligen ett bra köp. Fint skinn.

Jag har funderar lite på mina vänner.....Denna vecka har jag varit på 2 begravningar. '
En jobbig vecka. Man känner att man behöver sina vänner då, att dom kan höra av sig, ringa.
Jag hoppas att jag själv ringer när någon är ledsen, eller jag vet med mig att det har hänt något.
Ja jag vet inte.....jag bara undrar?
Nog om det.... nu skall jag dra på mig mys kläder och ta ett glas vin.

Trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar