KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 5 april 2010

SMILE


Alltså sitter och kollar på lite foton som folk lägger upp på FB. Speciellt på killar, borstar dom aldrig tänderna? Hört talas om blekning? Vad som helst, gör något åt era fula gula tänder, så osexigt.
Nu har Stefan åkt till jobbet, Elsie ser tv och jag är så trött, varit på 1tim promenad, nu måste jag ta en dusch.

Känner mig så seg och deppig idag, vet inte varför, alkoholen förmodligen. Det brukar komma två dagar efter man festat, lite ångest.
Seriöst jag behöver åka på spa, tänk en lång weekend för sig själv.



Imorgon hoppas jag att mina skor från Mango anländer till MQ om DHL kan sköta sina leveranser någon gång.



Inväntar snart Johanna och Annika, trevligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar