KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 4 april 2010

BBQ


Nu väntas helgrillad fläskfile. Fint. Även en halloumi. Våren är här, underbart.


Idag har jag varit lite seg, var ju ute i går på ett fullsatt munken. Det vart inte en sen kväll för min del.


Idag gick jag nästan hela vägen till stan, underbart. Nu är Marlene och Tomas här och vi skall stax äta. Imorrn blir det hus städning, skall ev elda lite skit på gården med.


Sen är det dags att jobba på tisdag och resten av veckan.


Bon Apetite....eller nåt.


Just ja....Cornelia klippte lugg på mig igår, blev bra. Så trött på mitt hår. Men en liten förändring blev det iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar