KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 21 april 2010

Sturebadet




Nu äntligen har jag och Emma bokat in min 30års present. Den 21maj skall vi glassa på sture badet, med våra snygga kroppar!!! hihi.

Skall bli underbart.
Idag har jag jobbat, gick ok. Finns att göra. Imorrn fsj möte.
Jag jobbar i helgen. Men känner mig så trött, inte kul.

Idag vaknade jag upp till en vit trädgård. SNÖ!!! Inte kul alls, kallt och ruggigt.
Har precis pusslat lite med Elsie, men snart dags att läsa god natt saga. Sen eftersom det inte är nå Greys pga jävla sport så funderar jag på att ta en egen spa kväll. Vart inge bad igår. Så ikväll så kanske.

Imorrn är det Rockklubben på munken, är faktiskt lite sugen på att gå. Men lär vara svårt att få med mig någon.
Nu skall jag kolla lite på tradera. Köpte förresten en skinnjacka där igår.
HOPPAS jag kan ha den.

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar