KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 22 april 2010

Fever!


Lilla stumpan har feber :(


Fick hämta henne lite tidigare idag, så nu ser hon på film och vi har ätit från Max. Måste skämma bort henne lite när hon är sjuk.

Idag kom jackan från Gina, skit snygg. Nu måste jag nog införskaffa mig ett par sjyssta gympa dojor, men det är lite tråkigt, alla springer ju med Converse eller Lacoste. Själv har jag ett par rätt fula, från Esprit.
Men skinn skall det vara iallfall, ingen ide med tyg.
Gillar Converse nya med smalare sula...får se, skall ju till Sthlm på onsdag, då hinns det nog med lite shopping.

Jävlar!!!! Det är krig ute, militären har nån övning på Tofta så det smäller till ordentligt.

Skiter ju på mig!

Har lagt lite saker till min minneslista på tradera....acne jeans mm.mm. Är inne i ett "tradera stim" Hoppas jackan kommer imorrn och att det sitter bra.

Nu skall jag gosa.

1 kommentar:

  1. JOhanna HAnsson här =)
    Jag har dem vita converse i skinn. Dem e grymma =) Annars finns det ju typ sånna i Fred Perry.
    Ha det kalas! Kram

    SvaraRadera