KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 20 april 2010

Gina tricot


Då var det över, hemkommen från begravningen. Fy vad tungt det vär, man känner sig helt tom....nu skulle man vilja ha en vän att prata med...ta en promenad.

Iställer så åker Stefan till fastlandet och jag blir själv. Imorrn jobb två dagar för att sen på fredag gå på begravning igen..kära mormor.

Men nog om det........nu har jag shoppat lite, och det gör mig ju glad. Har spanat in denna baseball jacket från Gina ett tag men den har ju varit slutsåld.

Men idag fanns den så jag slog till direkt.


Nu skall jag,,,näe jag vet inte.

2 kommentarer:

  1. Huu, hoppas begravningen var fin! De är hemskt! :(


    Är inte den från Bikbok.. ? F<ör min ja köpte på gina har inge märke..

    :)
    Kraamar

    SvaraRadera
  2. Det var jätte fin begravning. Men hu så sorgligt...
    Näe den har jag köpt på Ginas Hemsida, redan slut igen!

    SvaraRadera