KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 25 april 2010

NK=Mulberry?




Sthlm på onsdag!
Idag har det varit så fint väder. 15grader. Räffsat, varit på glassmagasinet och friskis. En bra dag. Men, tyvärr känner jag mig tjock och då blir det inte riktigt en toppen dag.
Pratade precis med Sandra Arwe och vi har nog bokat in en hel dag i Sthlm den 12 maj. Hoppas det passar in i jobbet. Skall upp den 11 på utbildning, så då täntke jag passa på att stanna kvar.
Tänk, en hel dag i Sthlm, bara shoppa, äta vin och prata tjejsnack.
Då mår jag bra:)
Vi skall gå på NK och låtsas vara stenrika och sukta...haha gud va roligt.


Nu skall jag snart ta och lägga mig, känner mig helt slut.
Jobb hela dagen imorrn. På onsdag blir det också Sthlm, skall ta sista planet hem, för att ta ett par timmar på stan. Älskar att gå i Sthlm och bara spana.
Känner nu att jag blev så mkt gladare, va skönt att man har bra vänner.
Hoppas det blir en bra vecka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar